Halkbanan

Idag hade jag som sagt halkbanan. I början var jag ganska så nervös men det gick snabbt över då jag insåg hur lärorikt och ganska roligt det var att köra. Man inser verkligen hur lite man måste höja farten för att en fara ska bli farligare än vad den skulle varit om man höll en normal hastighet som är anpassad till vägbanan.

På hemvägen blev det också övning på omkörningar vilket gick bra det med!
Nu känner jag att mitt körkort närmar sig med ytterligare ett stort steg och nu gäller det bara att plugga plugga plugga på teorin, men hey det ska nog gå bra!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar ok :) vad gör du då?

Postat av: Liene

vad kul att övningsköra och så:D vill jag okcså börja med, är 16 så kan ju alltid testa.

2009-03-12 @ 12:47:35
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback