fredag lördag

Dålig uppdatering men jag skyller på att jag inte har suttit vid datorn alls mycket. I går var jag iväg med mamma, min bror mfl. och spelade Laser Game som det kallas. (Man har några Laserpistoler och är indelade i två la och ska alltså skjuta på motståndarlaget, sen har man ett mål att vakta kan man säga)
Eftersom jag var nybörjade så kan man ju räkna ut att det bara kunde gå på ett sätt haha. I slutet fick man en kommentar på hur bra/dålig man varit och på mig lapp stod det: You made their day!. (att jag underlättade det för motståndarna genom att vara en väldigt enkel måltavla, Vilket är väldigt dåligt haha.
Sedan blev det pizza och så en trevlig dag var det allt.

Idag har jag hjälpt till att slita bort gamla tapeter hos mamma och efter det var det att åka hem till pappa ducsha och sen var vi bjudna på mat hos mina kusiner.
Så jag har med andra ord inte suttit alls mycket vid datorn för en gångs skull ;)


En sådan väst och pistol var något liknande man hade på sig då, för de som inte förstod min fina förklaring där uppe ;)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: Tack så mycket! :D Du är duktig du med! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback