Uppdatering

Jaha så var det ju ett tag sedan jag skrev här sist.

Har väll inte hänt så mycket förutom att jag jobbat jobbat och åter jobbat. Jag är trött och seg typ hela tiden. Men visst det är ju bra att man i alla fall har något jobb då man får pengar.

I fredags var jag och Lina och åt god god mat på "Pappa blå" i Borgholm. Mycket trevligt och gott var det. Vi tog sedan en runda på stan och jag blev förvånad över hur lite folk det var på gatorna. Troligtvis var väll de flesta ungdomar i Köpingsvik. Vilket jag inte kunde vara eller ens kunna festa på Midsommarafton eftersom jag skulle jobba dagen efter...
I alla fall så gjorde vi inte så mycket mer den dagen. På lördagen jobbade jag som sagt och efter det blev det god grillad mat och så. Senare blev det lite fest och så vilket jag tyckte att jag förtjänande efter ett långt jobbarpass.. Det blev en mycket rolig och lyckad kväll i alla fall!! :)

Att jobba i en affär och att plocka upp varor låter säkert inte så jobbigt i andras öron, men tro mig att stå i 5-6 timmar i streck är verkligen jobbigt. Inte minst för benen, men kanske är det något man vänjer sig till också vad vet jag. 
Nu är jag i alla fall ledig i två dagar och befinner mig på "hemmaplan" igen. Eller ska jag säga ordninarie hem kanske?

Just det tog mitt första dopp i havet igår och det var allt annat än varmt kan jag ju säga men härligt var det i alla fall. Nu ska jag fortsätta att pusta ut och bara SITTA och lyssna på musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback