Skolfri

Idag är det Måndag vilket innebär att jag i normala fall skulle befunnit mig i skolan just nu. Istället sitter jag nerkrupen i tecket och sitter och lyssnar på musik. Jag ska inte klaga för det är verkligen  underbart att bara vara. Men ändå, det känns så tomt som att något saknas. Jag menar i 12 år har man ju faktiskt gått till skolan varje måndag. Nu är allt slut. Ja i alla fall för mig hela sommaren. Vad som händer till hösten är forfarande oklart. Kanske går jag på högskolan kanske jobbar jag eller kanske gör jag inget. Det sista låter i och för sig väldigt deprimerande men i alla fall.

Nu ska jag i alla fall fortsätta med att inte göra någonting och bara njuta för jag antar att det är det man ska göra när man tagit studenten. Dessutom börjar jag ju sommarjobba om exakt en vecka och sen 8 veckor framåt så.. bäst att njuta när man kan helt enkelt!  Ha det bra allesammans. Bjuder på en liten bild på mig på min studentdag med! :)


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Riktigt fin blogg :)



Svar: Tack så mycket! Snällt av dig :) Skulle bli jätteglad om du ville klicka till via bloglovin' och följa för mer bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback