se det från det positiva

Visst är det tråkigt om det så skulle vara att det regnar på fredag men Hey man måste ju försöka se det från den positiva sidan i alla fall?
Visserligen har denna "studentvecka" då man ska festa och göra en massa roligt inte varit en stor hit kanske(även om det bara har gått två dagar). För det första vågar jag inte sticka ut och frysa och dricka osv när jag är dunderförkyld och tror det eller ej så har faktiskt min förkylning gått ner lite!!!!


En annan sak som är jäteroligt är att jag nu har fått mitt schema till sommarjobbet. Blir en lång sommar som troligtvis kommer gå ganska snabb. Ska jobba 8 veckor men får tänka så att "cashen" rullar in haha!

Nu ska jag se på Deserata hemmafruarna ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback