Kvav luft

Kvav luft är vad det är ute just nu. Inte sådär varm och härlig värme som det varit de övriga dagarna. Är solen och det underbara vädret som varit påväg att överge oss nu? Jag hoppas verkligen inte det, jag vill ju sola, bada och bara njuta av vädret hela sommaren!  Nåväl det är väll ingenting man kan styra över precis bara hålla alla sina tummar som man har..

Nu sitter jag i alla fall här och funderar på om jag ska orka gå ner en sväng på stan, eller ja bara gå en runda. Frågan är om mina fötter orkar det, är ju trotsallt helt slut i fötterna. Måste ta och börja träna och det SNART..Men tills dess(vilket nog lär ta i alla fall en vecka till) så tycker jag att vi tar och ignonera det sålänge :) . Nu ska jag fortsätta lyssna på "Through the glass-Stone Sour". Ha det  bra! :)

Bild från Kreta-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback