Jobb

Då är man alltså hemma i denna lilla stad igen. Ska stanna här över helgen för att sedan åkatillbaka till Öland på Söndag eftermiddag idag. en får jag helt enklt se hurlänge jag stannar där, beror lite på väder, vänner och familj med. Är ju ledig tisdag och onsdag..
Nog pratat om mitt jobb som förövrigt var ganska så intressant men som alltid känner mig sig lite förvirrad och ivägen när man inte riktigt vet vad man ska göra och vart alla saker ska ligga.. men som de sa till mig  " efter någon vecka eller två så kommer du klara det galant på egen hand" och ja det får jag väll hoppas på.

I morgon ska jag gå och kolla min broder som slutar nian. Herregud vad tiden går fort alltså. Jag minns när jag slutade nian och men kände sig verkligen jättestor och hade så himla stora förväntningar på gymnasiet. Ja jag hade nog lite VÄL stora förväntningar men HEyY jag klarade ju av mina tre gymnasieår i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad härligt att åka till Öland bara sådär - bor din familj där?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback