Hemma från jobbet

Slut på ytterligare en arbetsdag. Jag är trött i både armar och ben fast ändå men får ju pengar och jag har ju något att göra på dagarna i alla fall..
Idag på morgonen när jag skulle packa upp bröd, klockan var väll sisådär 6.00 hörde jag att Micael Jackson hade dött. Nu är det väll ingen som har missat det och hans låtar har gått på radion om och om igen. Även om jag har inte var ett stort fan av han så är  det himla tråkigt att sånt ska behöva hända. Han blev endast 50 år och det är alldeles för ungt.. 

Nåväl nu ska jag fortsätta att sega och dega. Med andra ord inte göra någonting. Hade tänkt ut och sola men vet inte om jag vågar då jag brände mig lite igår och sedan insåg jag precis att jag glömde bikinin hemma..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback