Ytterligare en dag har snart gått..

Och så har ytterligare en dag tickad iväg med rasande fart. Kanske inte så konstigt då jag somnade i ren utmattning från 2-5. Men jag har faktiskt bra anledningar till att somna bara sådär. För det första är det grymt jobbigt att gå upp halv sex nästintill varje morgon och för det andra är det i princip omöjligt att somna när fulla människor ränner omkring på stan. De skriker, ta och kastar glasflaskor, de sjunger(dock inte bra), de pratar högt osv. För det tredje är det varmt i detta rum eftersom det är på den sidan som solen gå ner. Så mina alternativ är: lyssna på fulla människor som skriker och ha sig och desperat försöka trycka kudden för öronen eller stänga fönstren men då svettas i hjäl och tycker att det  är som en bastu utan täcke.

Jaja nog om det... Ska nog snart ut och gå en sväng tror jag fast tänkte faktiskt avakta för än är det ganska tjock på stan. När det inte gå och steka på stranden så är det tydligen en självklarhet att gå runda upp och runda ner i Borgholm "city" ;)

Bild på mig för några veckor sedan, ser otroligt blek ut. Har faktiskt lyckats bygga upp min bränna lite sedan dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback