Utlandsresa snart bokad

Idag är det då min lediga dag så att säga! Riktigt härligt att ta en lång och härlig sovmorgon till 11 för att sedan bara sega sig med frukosten och att göra sig i ordning. Sådana dagar är verkligen helt underbara ;). Nu sitter jag i alla fall hos mamma och lyssnar på musik och väntar på att maten ska bli klar( visserligen har hon inte börjat än då men i alla fall). Sedan blir det att ta min nylagade bil och åka upp till Ö-landet igen för att jobba i morgon. Dock har jag ju "Sovmorgon" till kl 06.30 i morgon, helt otroligt ju ;).

På måndag blir det sedan att att åka hem till Pappa för att stanna där några dagar och för att färdigboka vår resa som nu kommer blir av! :) Det blir Bulgarien- Sunny Beach, frågan är bara vilket hotell det blir. Vi är lite veliga, haha som att det är ovanligt att jag är det?;). Nåväl så verkar det vara väldigt vacket i Bulgarien och dessutom ganska billigt att leva där om jag har förstått det hela rätt. Både när det gäller mat, dricka och kläder. Så för mig blir det nog att packa en ganska så lätt väska och handla destomer kläder där!



Bilderna är från apollos hemsida. Det ser väll inte helt fel ut? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback