En underbar dag

Idag har det varit en underbart varm och härlig dag. Dagen började med att jag vaknade klockan 11 och en timme senare befann sig jag Lina och Vincent i bilen påväg till stranden för att sola, bada och bara slappa. Det var riktigt härligt trots att det kanske inte var så jättevarmt i vattnet och att trollsländorna och myrorna besökte oss titt som tätt.


Efter att ha solat i några timmar beslutade vi oss för att åka iväg till Maxi för att köpa potatissallad och kyckling som vi blev väldigt sugna på. Ja vad ska man säga? Vi i ett nötskal. Vi hade varken tallrikar eller bestick. Däremot lyckades vi får ta på varsin plastgaffel ifrån ett ställe där de sålde korv. Sen körde i väg till parken vid slottet och åt potatissallad direkt ur burken och kycklingen på fryspåsar som vi snodde från affären. Fiskmåsarna var såklart väldigt nyfikna och stackars Vincent som är rädd för fåglarna hade inte det lätt alltså! :P. Och att jag kände mig dum när vi satt där och åt är kanske en självklarhet. Det måste sett urlöjligt ut haha! Men jag tror inte jag har skrattat så mycket på väldigt länge och som man brukar säga "Ett gott skratt förlänger ju livet". Så sant som det är sagt.

Nu är jag i alla fall tillbaka i Borgolm för i morgon är det jobb som väntar igen. Sen är det det som gäller i åtta dagar framåt. Wiho.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback