Ingen tillgång till dator

Har inte haft tillgång till någon dator på en hel dag nu.. Många kanske tänker att vadå klarar hon sig inte utan dator i en dag? Jo.. det gör jag nog fast man blir snabbt väldigt rastlös då det aldrig går något roligt på TVN på sommrarna heller. I alla fall så ska jag inom några timmar sticka tillbaka till Öland för att återigen börja jobba på Torsdag. Fast innan dess ska jag stanna till i Kalmar för att hämta ut Harry Potter-biljetterna till Fredagen. Premiären är ju idag fast eftersom jag och mina vänner är ganska så sega av oss så var det i princip fullbokat idag.. så därför fick det helt enkelt bli på Fredagen istället! Trots att jag inte har läst alla Herry Potter böckerna så har det ändå varit en tradition för mig att se filmerna på bio första gången och så ska också traditionen fortsätta såklart: :).

Nej nu ska jag nog flytta mig från min brors dator innan han kommer inklampandes och upptäcker att jag sitter här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback