Hemma

Nu är jag då hemma från Halmstad och Liseberg som det blev igår. Kom hem i går runt ett och sedan begav jag mig till en födelsedagsfest. Mycket kul även om det var lite tråkigt att jag kom i slutet :/ hade gärna varit med hela tiden. Men samtidigt var det mycket roligt att vara på Liseberg, dock lite jobbigt med alla köer och så...

Men som sagt nu är jag alltså hemma och ska troligtvis bara ta det lugnt idag, det behövs om jag säger så. I morgon blir det dock att ta bilen och köra upp till Öland igen för att jobba och ha sig. Inget som jag direkt längtar till då jag faktiskt har fått vara ledigt i 5 hela dagar! Men men det är bara att ta tag i det hela. Fick föresten mn första lön i går och ja jag ska väll inte klaga :).

Nej nu blir det att fortsätta sega framför datorn. Bilderna kommer upp när jag orkar lägga in dom på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback