Bränt

Nu är jag då alltså tillbaka på Öland och sitter just nu och lyssnar på musik och ta det lugnt. Samtidigt hör jag en massa snack ute på stan. Det står en lastbil där man kan vara med och tävla om att att bli "Sms mästare 2009" Haha. JO tack visst kanske jag skriver snabbt men så snabbt skriver jag då rakt inte. Skulle inte falla mig in att ens delta i det..

Nåja har väll inte så mycket att säga egentligen.. eller jo en rolig grej som hände mig i Tisdags tror jag det var.
Jag skulle då poppa pocorn och medan de poppade och hade sig så tänkte jag att jag skule gå på toaletten. Sagt som gjort. När jag kom tillbaka så var popcornpåsen i micron bara halvfylld och därför tcykte jag igång den på ytterligare 30 sekunder. Efter sisådär 15 sekunder känner jag hur det börjar lukta bränt och när jag tar ut påsen så ryker det om den... Alltså skulle jag "poppat" den en liten stund till så skulle det nog tagit eld. Inte bra alltså :O



Såhär såg det alltså ut. Och för er som tänker: "Åt hon verkligen det där" så kan jag ju säga "NEJ verkligen inte". Det luktade bränt i hela huset i nästan en timme efter detta...

Kommentarer
Postat av: Lina

haha amsen fick inga poppisar denna gången ;)

2009-07-19 @ 12:32:39
Postat av: Anonym

svar: haha nej det fick jag verkligen inte :P

2009-07-19 @ 20:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback