Back on track?

Nu har jag då suttit och målat lite igen. Att måla denna teckning tog ungefär en timme för mig att göra, tror jag? Jag brukar liksom inte ta tiden när jag målar och sätter mig när jag har lust för det helt enkelt. Att måla såhär "seriöst" var evigheter sedan jag gjorde därför känner jag mig lite ringrostig, men så är det väll alltid i början när det är något man inte gjort på länge. I alla fall kanske detta kan beror på att jag har fått schema och allt till bildkursen som börjar den 1 sep. Jag ser verkligen framemot detta och hoppas att detta är något för mig och att jag lär mig en och annan ny sak!


Så vem är detta nu då? Snygg svensk sångare men fantastisk röst och underbara låtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback