Antagen

Idag har jag då fått reda på om jag blivit antagen till högskolan eller inte. Eller ja till de kurser jag sökt till vill säga. Nu i efterhand ångrar jag mig nästan att jag inte sökte till ett helt program på en gång men kanske skulle jag ändå inte ha orkat det. Men i alla fall så sökte jag ju till olika bildkurser osv som jag tyckte verkade intressanta. Och jag kom in på "Bild och bilddidaktik 1" och sedan forstättningskursen 2 :) Jättekul och jag tror det kan vara en spännande kurs. Sen kom jag också in på "Digital illustation", även denna verkar väldigt intressant så nu vet  jag inte riktigt vad jag ska välja. Dessutom blev jag tydligen reserv till Fotografik. SÅ vi får väll se vart det hela slutar, men att jag ska studera i höst blir det nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback