Mitt 2008

Eftersom jag har väldigt tråkigt så gjorde jag som många andra, ett litet schema vad jag gjrode under 2008.

Mitt år 2008


Januari

Livet flöt på som vanligt, inget speciellt hände. Pappa hade precis skaffat en systemkamera så sprang runt och lånade den i ett desperat försök att försöka fota bra, vilket inte gick så bra. Också en period då jag slutade vara "ego" tror inte jag har en ända bild på mig under hela Januari månad.

Vi bokade också vår resa till Kreta under Januari månad, vi var spända och räknande ner månaderna!


Februari

Inte så händelserikt här heller. Dagarna flöt och jag flöt med. Segare och degare en hel del och tyckte mitt liv var ganska så tråkigt. Våren dök föresten upp, väldigt tidigt, fotade en krokus redan i Februari månad vilket jag tyckte var ganska så roligt. Jag färgade också håret i någon rödbrun- ton, jag blev förkrossad, vande mig och tyckte det var okej.



Mars

Det blev vår och varmare ute. Jag färgade också mitt hår igen, denna gång hos frisören till lite blondare nyans. Trvides mycket bra med det och annars inget speciellt hände här heller. Emelie och jag höll med vår blogg under dessa tre månader. Men tror vi avslutade det i slutet av mars, blev för stor press. Det blev också påsk.




April

Började snöa under påsklovet och Emelie och jag begav oss ut i snön haha. Jag skaffade också en bärbar dator som är min älskling förutom Tvn då. Emelie och jag hade många datakvällar med våra datorer och vi var ett par datagangsters. Annars så hände inte så mycket här heller. Det kändes inte som en vårmånad på grund av all snö. Annars en trevlig månad vad jag minns.


Maj

En månad innan skolavslutningen, mycket läxor och allt att arbete med. Jag var extremt skoltrött vid det här laget och brydde mig inte alls om skolan allt kändes så meningslöst. Dagarna gick sakta fram och jag räknade mer eller mindre ner dagarna till sommarlovet. Jag försökte också att träna lite grann genom att springa vilket jag inte lyckades så jättebra med.


Juni

En väldigt händelserik månad. Emelie tog studenten jag slutade tvåan och Emelie och jag och mamma åkte till Kreta för första gången. Det var en månad som var riktigt rolig och som jag aldrig kommer glömma. En månad med skratt, sol och vänner.



Juli
En sommarmånad, badade och solade en del med vänner. Hade lite grillpartyn och så. En trevlig månad med kanske lite för lite sol. Tror det var i Juli jag också var med Emelie i Göteborg på Liseberg och så. Riktigt kul, alltid lika kul kanske man ska säga. Jag var också på en hel del utlykter, bland annat var jag på Victoriadagen och sen var jag på Blå Jungfrun också.



Augusti

Började tre och sista året på gymnasiet. Kändes spännande och roligt i början men det byttes snart ut med rädlsa vad som kommer hända i framtiden. Annars en sommarmånad med inte så mycket görande i programmet. En ganska slapp månad. Men spännande med alla nya kurser i skolan.


September

I september hände inte så mycket. Skolan flöt på med lite mer läxor och dyligt. Var på någon fest och så annars en lugnt månad.


Oktober

Jag och klassen åkte till Stockholm i två dagar, två riktigt trevliga och äventyrliga dagar. Jag var också på någon fest och började återigen få skolångerst. Började närma mig det nya året och visste fortfarande inte vad jag ville jobba med. Jag började också att måla mer för att lugna mig själv. Jag klippte och lugg och trivdes riktigt bra i det! ag började ocks¨här övningsköra på trafikskola.



November

Jag fyllde hela 18 år! Jag kände mig så vuxen och fick också världens ångerst över allt jag inte har hunnit gjort. Jag började känna mig gammal konstigt nog och hade som grädden på moset fortfarande ångerst över skolan. Annars några födelsedagar till som inträffade och någon fest och så och det var novemberhändelserna.


December

Jag var ute för första gången på en pub med lina det var otroligt roligt och något som måste göras om. Vi gick också ut på jullov och jag blev sjuk några dagar efter. Jag firade jul här hemma med pappa johan och farfar och åkte sedan över till öland för att fira med mamma och mormor. Det närmande sig också nyår och jag blev lite frusterad av hur det skulle firas. Det slutade bra tycker jag och hade en trevlig kväll.



Detta är alltså hur mitt år har sett ut.Inte så händelserikt om ni frågar mig......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback