Tvögon

Nu sitter jag här och skriver igen. Helt otroligt vad seg dag jag har idag! Det kanske märks då jag skriver väldigt myket här på bloggen. Tror aldrig jag skrvit mer än tre inlägg på en dag, men hey idag slår jag faktiskt rekord!

Sitter i alla fall just nu och tittar på 2 och en ½ man. Den serien är faktiskt riktigt roligt om mna har dagar då man inte har annat för sig. 

Efter den serien fortsätter min lilal tvkväll med CSI och efter det vet jag inte. Kanske någon film eller så blir det att sussa nanna då jag faktiskt är ganska så trött. Gick ju upp redan vid nio idag och ska nog faktiskt fortsätta lite grann i den stilen ,med de resterade dagarna som är kvar på jullovet.

På torsdag börjar ju skolan igen så då blir det två skoldagar och sedan helg. Vad jag ska göra i helgen är fortfarande oklart men något kommer jag säkert på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback