Tisdag

God morgon eller ska man kanske säga god middag? I vilket fall så vakande jag för exakt en timme sedan helt slut och skulle gärna varit kvar i sängen i någon timme till. Men eftersom vi inte har någon historia lektion idag och jag valde att äta lunch hemma tänkte jag att det var lika bra att gå upp i "rimlig" tid och det gjorde jag ju.. nästan. I alla fall så får jag skylla mig själv att jag var så trött på morgonen då jag inte gick och la mig förrän kl 01.15 inatt. För det första går det ju inte sova när man är hur pigg som helst, då ligger man ändå  bara och stirrar upp i taket. Men ja jag somande väll frammåt 01.45 skulle jag tro.

Så nu sitter jag altlså här då och väntar på lunchen som pappa gör åt mig. Efter det hinner jag nog inte så mycket med med tanke på att lektionen börjar vid 11.50.

( som det syns har jag ändrat min header och bakgrundsfärg på min blogg, detta gjorde jag alltså igår natt då jag inte kunde sova, slarvigt och konstigt kanske men så får det vara nu ett tag)

Kommentarer
Postat av: Em

Jag tror jag somnade runt sju imorse. Sov säkerligen någon timme i natt också. Annars har jag varit vaken större delen av natten. Duktig av mig att gå up halv nio. :)

2009-01-13 @ 14:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback