Tisdag

Och så har Tisdagens skoldag också gått. Tänkte först skriva att troligt vad fort dagarna går, men idag känns det som tiden står still, var segt i skolan, kändes som jag var där i evigheter. Men så var ju inte fallet. Nej idag är en slödag, en dag som går sakta. Eller? Tittade precis till på klockan och insåg till min större förvåning att klockan är halv sju. Jag som inte ens har börjat med Svenska C än och den ska vara inlämnad senast på Torsdag. Känner jag mig rätt så blir det inte gjort förrän i morgon i alla fall. Men behöver ju en ledig dag inte sant?!

Nej har väll inte så mycket mer att säga egentligen. Förutom att det är en troligt seg dag och jag är grymt skoltrött. Men det visste ni kanske redan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback