Söndag

Idag är det alltså söndag och planerna för idag är egentligen inte så mycket. Jag ska först och främst övningsköra lite grann eftersom jag har körlektion på Torsdag igen.  Sen ska jag väll också titta lite i teoriboken med( det är ju också viktigt ). Sen ska jag välll försöka att börja skriva lite på svenskan som ska vara inlämnad nästa vecka tror jag.

Igår var jag som sagt med Lina och det blev väll inte så mycket görande som vi sagt. Men på 3 sekunder bestämde vi oss för att åka med linas kompis in till kalmar där det var cruising. Tror aldrig vi bestämt oss så snabbt för något med kul var det. Jag behöver verkligen lära mig att ta det lite som det kommer och inte sitta och planera allt i förväg. Får jag för mig något så borde jag också göra det.

På tal om annat så går det inte så jättebra med mina nyårslöften. Hade ju lovat mig själv att börja träna på gym men det har fortfarande inte blivit av. Alltså  det verkar ju kul och så men sen är det att andra människor är där också och kan se hur rolig jag ser ut när jag tränar. Jag borde inte tänka så men återigen så är det min osäkerthet som sätter igång. Så mina nyårslöften är så länge är alltså inte bra.

Nej nu måste jag ta och röra på påkarna ska övningsköra nu innan klockan blir allt för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback