Skridskoåkning

Idag har jag för första gången på kanske 4 år stått på ett par skridsko. Jag kan säga att jag hade väldigt ont i fötterna efter det. Tanken slog mig också varför man inte har varmare foder i skridso, man håller ju verkligen på att frysa fötterna av sig när man åker! Kanske beror det på hur kallt det är ute/ eller i ishallen också. Vi var ute och åkte på en sjö och med 12 minus i luften så är det kanske inte så konstigt att man inte hade någon känsel i tårna sedan. Men i alla fall det var kul men synd att jag knappt kan åka längre.

Jag har också insett att jag tycker om snö, ja jag hatar snön när det är plusgrader och det smälter och det bara är blött och blaskigt ute. Men när det var är minusgrader, det är blå himmel och solen skiner, DÅ tycker jag om snön, DÅ är det min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback