Sista jullovsdagen

Så idag är det  sista dagen på Jullovet och det är nu man börjar få grym ångerst över alla hemtentor och läxor som man skulle behövt börja på under jullovet. Jag lovade liksom mig själv att börja tidigt  för att slippa stressa i slutet, men vid det här laget borde jag känna mig bättre tycker man ju. Jag vet att jag inte skulle börja tidigare och att jag alltid gör allt i sista minuten. Det är sån jag är bara.  Så min dag kommer alltså bestå av plugg, men också kanske en runda upp till stan och titta lite på det "stora" utbudet de har här. Annars som sagt inga planer för dagen.  Vila upp min antar jag är en ganska så bra ide.


Bjuder på en liten bild jag tog häromdagen på min promenad, soptunnor kan ju ha sin charm också inte sant ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback