Onsdag

Idag har jag alltså återigen haft sovmorgon vilket var väldigt skönt men i morgon är det slut med det då jag har lovat mig själv (och ja jag ska följa det denna gång) att jag ska gå upp vid 8 för att ringa angående sommarjobb och slippa stressa de övriga timmarna då jag börjar klockan 11.05. Tänkte sitta och plugga lite också under den tiden.

Idag har jag då varit hos mamma och ätit och sen visat min ide för mamma. Vi gjorde lite ändringar och så men jag tror och hoppas att det kan bli bra i slutändan! Ibland blir jag verkligen trött på mig själv. har så många ideer som jag själv inte kan genomföra. Men jag älskar att skapa saker/kläder, måla och fota ! Kanske är jag inte bra på det men det är ändå något som jag tycker om att göra. Nej nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och sedan ska jag försöka lägga mig i rimlig tid idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback