Olle

Efter att ha skrivit klart en "hemtenta" som ska vara inlämnad i morgon blev jag lite rastlös. Tänkte att jag skulle måla men kunde inte komma på vad. Det slutade i alla fall med att jag ska göra ett försök till en liten mini barnbok. Om den blir bra vet jag inte och jag har inte heller någon vana till att måla "tecknade" teckningar då jag ofta försöker måla på ett "seriöst" sätt. Men här får ni ett litet smakprov i alla fall. Kommer troligtvis att lägga  ut hela sagen sen när det är klar, OM jag blir nöjd vill säga.



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack!

Postat av: Em

Vad intressant med en barnbok! Har jag tänkt göra många, många gånger. Men jag kan varken skriva (inte bra iaf) eller måla. Haha. Så där sjönk det ner till botten. :p

2009-01-30 @ 16:05:52
Postat av: Ameli

svar: tack emelie! :) detta är väll mest på test bara, men jag är inte heller så bra. Ganska svårt att skriva en text tycker jag. Men det går om man vill! testa du med^^

2009-01-30 @ 16:31:34
URL: http://ameeelii.blogg.se/
Postat av: Lina

söt serie! :)

2009-01-30 @ 18:44:56
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback