Nyss hemkommen

Kom nyligen hem, eller ja för cirka en timme sen då jag och Lina varit på en intervju angående vårt projektarbete. Riktigt intressant och lärde mig väldigt mycket mer. Efter det blev det att göra mat då jag var riktigt hungirg, blev pasta, pastasås och bacon. Helt okej faktiskt. Nu ska jag snart sätta igång och plugga lite innan klockan blir allt för mycket.

(såg föresten en kopia på Simba, min katt hos den vi intervjuade. Det enda som skiljde var nar framme vid nosen. Skulle man satt de bredvid varandra och man bara såg ryggen skulle jag omöjligt kunna säga vem Simba var haha! )


här kommer en liten bild på Simba och mig i somras :) Haha tycker bilden är så mysig då vi båda tittar in i kameran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback