lördag- aktiva Ameli

Vilken chock det var att vakna upp klockan halv ett idag. Jag tycker verkligen inte om den panikern man får när man ser hur mycket klockan är. Visserligen så är det ju helg och jag kom ju inte försent till skolan men i alla fall. Det känns bara som att man sover bort hela dagen på det sättet. Fast jag hann att göra mig i ordning och så tills klockan kvart kvar över ett i alla fall. Och sedan har jag hunnit med att att sammanfatta Engelskaboken och tittat lite i körkortsboken. Så känner mig stolt ändå. Senare ska jag iväg till lina och göra lite på projektarbetet så nytta har jag i alla fall gjort idag! Har dessutom hunnit att måla lite grann, kanske lägger upp bild/bilderna sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback