2009

Nytt år och detta är det första inlägget år 2009. Anledningen till att jag inte bloggat på några dagar är för att jag har varit helt sjukt seg och verkligen inte orkat göra någonting. Jag har varit i någonslags Tv-värld och har precis insett att jag slösat bort två dagar i onödan på att inte göra någonting! Ursh vad hemskt egentligen. Ska verkligen försöka göra lite mer nytta i morgon(vad det nu innebär). Kan ju börja med att gå upp i rimlig tid och inte ligga och tre mig till 12- halv ett innan jag masar mig upp. Så hur tycker jag då att 2009 haar varit än så länge? Inte så jättebra om ni frågar mig, mest varit seg som jag redan sagt. Kanske undrar man också vad jag hade för nyårslöfte inför detta året. JO det ska jag berätta. Jag har egentligen två mål som jag ska kämpa med. nr1: Börja träna på gym och bygga muskler, äta mer och lyckas gå upp några kilon innan sommarlovet(detta är det strösta målet). Mitt 2:a mål är att trivas mer med mig själv, få bättre självförtroende och därtill hör också att jag ska fortsätta att måla som jag älskar att göra men som jag känner att jag inte är tillräckligt bra på. Det är mina två mål som jag ska kämpa för. Nu ska jag återgå till min Tv-värld och sedan sova snart. URsäkta för rörigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback