JAG vill också måla så!

Jag sitter förtillfället och tittar på massa youtube-klipp på folk som målar. Alltså jag kan inte mer än säga att jag är fashinerad hur snyggt en del kan måla. Ibland önskar jag att jag var lika bra.... fast som man säger övning ger färdighet. Jag älskar och måla och bara för att jag inte är lika bra som proffsen så ska jag inte ge upp det. Det är ju det som lugnar mig när jag är stressad osv. Dessutom är det ju bara roligt när man ser hur mycket man utvecklas!

Jag menar titta bara på vad denna människa har målat, visserligen snabbspolning men visst ser man vem det är ?! åhh jag blir allt lite avundsjuk...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Svar det är bra med mig med :) har du för dig då?

Postat av: annii

Fint

2009-03-01 @ 16:32:25
URL: http://annosh.blogg.se/
Postat av: Jeanette aka Nettan

Det där är så fascinerande att kolla på, de är ju sjukt duktiga! :)

2009-04-01 @ 17:59:22
URL: http://jeanettesart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback