Igår

Igår blev det väldigt lite uppdatering eller ja ingen uppdatering alls kanske man ska säga. I vilket fall som helst så var jag ute hela dagen. Jag hängde med mamma och co. till en backe här i närheten. Jag fotade en del och tittade på när andra människor åkte skider och snowboard. I vilket fall som helst så bestämde jag mig att testa åka lite skidor. Så jag gick och hyrde mig ett par (jag har aldrig stått på ett par slalomskidor, eller var det kallas innan!).
Det gick förvånadsvärt bra faktiskt, jag trillade inte en enda gång men jag råkade dock åka in på en skogstig då jag inte visste hur jag skulle få stopp på farten haha! Men förutom det så gick det jättebra och det var riktigt roligt för den delen med!!

Idag har jag extrem träningsverk i benen, kanske inte så konstigt då jag åkte i kanske en och en halv timme eller ¨något. Gör verkligen hur ont som helst att gå i trappor haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback