En av de sjukaste drömmar jag drömt!

Ni som känner mig vet att mina drömmar kan vara ganska så mysko..
Nu har jag återigen drömt en sjuk dröm.. kommer dock inte ihåg så mycket av den, men ska berätta det jag kommer ihåg(och ja det kommer låta sjukt)

Det började i alla fall med att brannalarmet gick.. i alla hus på min gata. Så givetsvis blev det kaos och alla sprang ut till "ängen" som finns 50 meter från mitt hus och ligger precis utanför gatan så att säga. Där samlades då allt folk och det visade sig att det brann i min kompis hus, som bor på samma gata som mig (Emelies hus då). I alla fall så såg jag och någon annan jag pratade jag som jag inte minns vem det var att det glödde i ett av rummen då. Alla människor ringde samtidigt till brannkåren men det tog typ en timme innan någon kom. Och då "glödde" det fortfarande bara i fönstret, men ändå var det en stor kalabalik..
Innan brannbilarna kom så var det också en gravid kvinna som skulle föda vid gränsen till kompisens tomt och själva ängen. Observera att det var snö ute och svinkallt!. I alla så brydde sig ingen att hjälpa henne utan och fick klara sig själv. Det tog ett bra tag och när hon sedan krystat klart så visade det sig att det var en grön vuxen tomtenisse. Han från filmen "ELF" eller vad filmen nu heter. Helt sjukt var det! Kvinnan låg sedan och vaggade honom som då var vuxen!!

Några minuter senare kom brannbilarna och då började det brinna jättemycket i rummet, men brandbilarna var kvicka och kunde rädda resten av huset förutom det rummet då.
Efter det gick alla människor hem till sig igen och efter det vet jag inte vad som hände..

Jag måste bara säga att detta toppar nog "top fem listan" på mina sjukaste drömmar. Hur jag kunde få ihop denna dröm är för mig fortfarande en olöst gåta!

Kommentarer
Postat av: Malin

Va roligt att du gillar min bild! :)

Postat av: Fanny Lundström

Haha, du har ju till och med knasigare drömmar än mig;P

2009-02-20 @ 16:47:02
URL: http://fannyhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback