Det händer mycket

Ibland kanske det hjälper att "ge upp hoppet för ett ögonblick". Det gick faktiskt ganska så bra för mig idag på körlektionen och jag har nu bokat upp mig för landsväg eller "Kalmarrundan" som man kallar det. Körkortet närmar sig med  stora steg nu... förhoppningsvis har jag det ill i början av April i alla fall! skoj skoj!

Annars så gör jag inte så mycket idag, funderar på att sitta lite med Internationella Relationer då man ha skrivit en rapport tills nästa vecka. Eventuellt blir det också att sitta med projektarbetet en stund idag(fast det beror på om Lina kan och såg ).

Jag vad ska man säga... mycket som händer under vårkanten, jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen.. kan inte bestämma mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback