Att inreda

Alltså ibland vill man inget hellre än att flytta till sitt egna och ibland känns det jättebra att bo hemma...
Fast tänk när man kan flytta hemifrån, man kan inreda och dona precis som man själv vill ha det! Det är nästan det jag längtar efter mest, att få köpa in möbler, prydnadssaker osv. Självklart finns det också en liten del som säger att det skulle nog vara skönt att få vara för sig själv också, att laga mat när man vill, städa när man känner för det. Ja helt enkelt göra som man vill! 

I vilket fall som helst så hittade jag ett spel där man kunde intreda sitt egna rum, eller som jag såg det som en liten "etta" haha.. Ja kalla det  barnsligt att spela såna spel om ni vill men jag tycker faktiskt det kan vara ganska så kul i brist på tråkighet! 




Här ser kan man då se hur mitt rum, eller den lilla "ettan" skulle se ut på ett ungefär haha. Älskar den mörkgråa väggen med alla garderober så himmla snyggt!... enligt mig då.
 
Kanske ska tillägga att det inte finns så mycket möbler och saker på spelet.. hade gärna haft några spelgar brevid garderoberna tillexempel.. ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hehe vad kul...gillar också den mörkgrå väggen =)

Ha en mysig kväll!

Kram Rebecka

Postat av: leah

är det the sims? Det liknar också Imvu..

2009-02-18 @ 19:10:46
URL: http://leahstankar.blogg.se/
Postat av: Sophie

Älskar bilderna :)

KRAM

2009-02-18 @ 21:05:27
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Det är ju lite som att suga på karamellen att få gå och drömma om ett eget boende. Snart är det din tur...



~Livet i byn

2009-02-18 @ 22:10:45
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback