Arbete och Dagens bild

Nu har jag suttit och skrivit klart två arbeten, riktigt härligt att bli av med sånt. Fast återigen när man blir av med något så kommer alltid något nytt. I alla fall så har jag nu tagit en paus i pluggandet, ska snart ta och skriva klart mitt "cv" och "personliga brevet" som vi håller på med i Svenska C. Visserligen ganska så lärorikt men lite jobbigt att andra i klassen ska bedöma det sen.. Jaja. det löser sig nog!

Bjussar på en liten målarbild också.. (är helt inne att måla djur just nu, något som jag förövrigt inte är så "jättebra" på.. men övnings ger färdighet!)

Kommentarer
Postat av: Marie [P I X E L S]

Tack så mkt :) och fin bild!

Postat av: Anonym

sv: min dag har väl varit sådär..Är sjuk..



hur har din vecka varit då?

2009-02-08 @ 20:40:13
Postat av: leah

sv: min dag har väl varit sådär..Är sjuk..



hur har din vecka varit då?

2009-02-08 @ 20:40:33
URL: http://leahstankar.blogg.se/
Postat av: sara

jag tycker att det var en jättefin bild :)

2009-02-09 @ 16:44:41
URL: http://gguldlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback