Velig

Känner fortfarande att bloggen ligger på is. Kanske för att jag inte känner att jag har så mycket att skriva om, eller har jag bara tappat lusten för att skriva. Men eftersom detta är min "dagbok" har jag lovat mig själv att verkligen försöka skriva något varje dag i alla fall! Får se hur det går med det.

Nåväl. På Fredag är det dags för mig att klippa och färga mitt hår. Ska bli riktigt skönt då det är väldigt slitet och dessutom känns det som jag har en meters utväxt, ja det kanske var att överdriva lite men så känns det i alla fall..

Så nu till problemet. Jag vet inte riktigt vilket färg jag vill ha. Jag älskar att vara blond, men kanske inte så blond som jag är nu då man måste färga utväxten nästintill varje månad och det känns det inte som man har ekonomi till. Även om jag så gärna skulle vilja testa att bli mörkbrun så tror jag nog inte jag vågar det... Är helt enkelt för feg. Men något sådant här skulle jag kunna tänka mig.

Kom gärna med förslag!



Ursh, har verkligen beslutångest..

Kommentarer
Postat av: Tina

Du kan ju lägga i en brun toning - ändrar du dig går det ju att tvätta ur och sen lägga i guldiga slingor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback