Idag har jag

Jag har idag....



Inte gjort mer än att jobba! Slapp slapp slapp i kväll och i morgon, härligt härligt. Har väll egentligen inte så mycket mer att skriva än det förutom att jag just nu befinner mig på "hemmaplan", ja för ett litet tag i alla fall. Och eftersom jag inte har så mycket att säga så lägger jag ut lite bilder som togs under min semester i Halmstad/Göteborg.


Ett badställe i Halmstad,blåste ganska reäljt den dagen som det kanske syns på bilden..

Här har vi mig precis innan jag ska åka gocart för andra gången i mitt liv. Visst är det roligt men samtidigt obehagligt tycker jag, går så snabbt och man sitter så nära marken juu...

En solnedgångsbild på Liseberg där man ser höjdskräcken.

Ja blev inte så många bilder men bjuder på lite kort när jag känner för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback