dåligt

Oj oj oj vad jag är dålig på att uppdatera här ¨på bloggen. Skyller på att jag har haft mycket att göra, vilket faktiskt är sant! I förgår var jag ute helade dagen, solade, badade och åkte båt. På kvällen blev det grillning vilket såklart var mycket gott!. Igår så jobbade jag från 12-18 sedan var det att snabba sig att byta om för att ta bilen in till Kalmar för att titta på Rix Fm festivalen som var igår. Jag har med nöd och näppe men oj oj oj vad mycket folk och bilar!

Ja och sen idag då.. så har jag jobbat fram till ett. Nu har jag precis gjort mig i ordning och ska snart bege mig ut på bilfärd igen. Denna gången till min kusin som har "inflyttningskalas" eller vad man vill kalla det.

SÅ ja det var det lilla jag hade att säga. Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback