Dagen idag

Idag blev det en tripp till Växjö där jag och Lina undersökte vilken sal vi ska vara dagen då vi börjar på universitetet. Efter det begav vi oss till stan för att äta mat, efter mycket gående hittade vi i alla fall en kinaresutrang. Det var mycket mycket gott måste jag säga. Sen blev det att titta lite i affärer. Blev dock inte så mycket shoppande för mig, hittade endast ett par leggings med dragkedja längst ner. Har spanat efter sådana länge så nu kände jag att det var dags att klippa till. Och ja nu sitter jag alltså här framför datorn och gör inte allt för många knop. Dock blir det nog att se någon film med Lina ikväll. Men att vara uppe länge kan jag inte vara då jag som jag nämnt innan JOBBAR i morgon igen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback