Stressad som F*N!

Jag stressad? haha nej verkligen inte....... Bara det att jag har mer än en halv uppsats på 20 sidor att skriva tills nästa vecka. Jag ska skriva två noveller samt plugga inför körkrotprovet som närmar sig med stormsteg! Jag fattar inte hur jag ska klara av detta och stressen når man mig stora steg. Men jag är envis och brukar nästan aldrig ge upp. Dock så priorterar jag faktiskt att plugga så jag känner mig säker på kortkortsprovet innan jag gör skoluppgifterna då det ofta inte gör så mycket om man lämnar in de några dagar senare.
Så tyvärr blir det alltså inte så mycket rolig uppdatering de kommande hm.. dagarna och veckorna... Finns liksom inte så mycket att skriva. Jag lever i pluggvärlden just nu. Återkommer när det mesta är över!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ta en sak i taget så brukar det går vägen.



Lycka till med allt, skolan och körkort och allt annat som händer i ditt liv=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback