Hjärtat bultar

Hjärtat bultar i en osäkerhet. Hjärtan bultar i en konstig rytmn. Det är nervositet som pågår. Inte den roliga, pirriga nervositeten utan snarare den jobbiga nervositeten som trycker en hårt mot bröstet. Det är en jobbig känsla, det är inte roligt. Kanske är det ändå bättre med nervositet än att ha självsäkerhet vad vet jag.
Det finns så många MEN och TÄNK OM. Ja tänk om det inte går som jag hoppas, men kanske kanske bara kanske kan det gå som jag hoppas på i alla fall. Det är svårt det dära men det enda jag kan göra är att hoppas. Hoppas på att allt löser sig och allt kommer gå bra.

Det jag pratar om är uppkörningen som inom snar framtid kommer att ske. Om det sker i morgon eller på torsdag eller nästa vecka kommer jag inte avslöja förrän den dagen då jag kommer hem med körkortet i handen. Håll tummarna för mig att jag klarar det nu!

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: ja den kändes somrig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback