En frustrerande eller kanske rolig händelse?

Idag har jag varit hos mamma, pluggat på körkortteorin samt gjort svenska dikter, så det är alltså anledningen till att jag inte har uppdaterat här. Men jag vill i alla fall dela med mig men en väldigt komisk(fast i det dillfället grymt irriterande sak) som hände idag:

Det var nämligen så att Lina och jag beslutade oss för att gå och fika lita efter att ha haft ett möte om projektet. Vi hade trevligt, åt vårt goda wienerbröd, vår goda chokladboll och drack den goda apelsinmeren. Efter sisådär 10-15 så dyker det upp ett äldre par som placerar sig en bit i från oss. Vi fortsätter i vilket fall som helst att prata som vanligt. Men trots det så brukar man ju ändå höra de andra människorna som sitter i samma lokal. Det var precis det vi gjorde.
Den äldre damen var en otroligt pratglad kvinna och hennes mun gick nästan stup i kvarten. Hennes man(som jag antar att det var) sa däremot inte så mycket och vi började till och med bli oroliga om han bara kunde ett ord: som var "MMMMMMMM". Efter varje fråga, varje mening eller när det bara var tyst sa han "MMMMM" i en riktigt seg och jobbig ton.
Trots det så försökte vi verkligen att koppla bort det men det givck verkligen inte!! Jag trodde för ett ögonblick att jag skulle riva ner hela stället så J*vla irriterad och frusterad jag blev på hans "MMMMMMMMMMMMande".

Det slutade med att vi drack upp vår MER väldigt kvick och begav oss därifrån i ren frustration!
Nu när man tänker på det efteråt är det egentligen bara roligt, men i det ögonblicket var det verkligen inte roligt. Tänk att man man bli så irriterad över en sådan sak som andra kanske inte ens skulle lägga märke till..


Kommentarer
Postat av: Martin

hahaha stackars idiot, hans fru måste varit en riktigt tjatkärring :D mest rolig händelse tycker jag

2009-04-08 @ 22:13:37
Postat av: Ameli

svar: haha ja hon pratade hela hela tiden och han svarade bara "mmmm". Ja nu efter det har hänt är det bara roligt :P, men just då var det bara väldigt irriterande


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback