MÅSTEN

Måndag idag och jag är tröttare än vanligt orkar ingenting och jag vet hur mycket det är jag måste göra.. jag MÅSTE läsa lite på religionen, jag MÅSTE läsa lite på Engelskan, jag MÅSTE MÅSTE läsa minst 50 sidor i historiaboken, jag MÅSTE.... ja vad MÅSTE jag egentligen.. ganska så många måsten känns det som och jag orkar egentligen ingenting av detta.. Känner mig inte alls på humhör för pluggning överhuvudtaget men sånda dagar har vi alla eller hur? Vissa dagar känner man sig mer deprimerad än andra, en sån dag är det för mig idag. Så nu vet alla det, nu ska jag fortsätta att göra det jag gör nu nämligen ingenting ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kom på att jag inte kan följa med er ut den 14/11. Lite tråkigt. Men vi får ta det en annan gång helt enkelt. ;) Vi ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback