Ibland går tiden för snabbt och ibland tvärtom..

jag måste bara fråga, vart tar dagarna vägen? Helt otroligt att snart hela onsdagen också gått, snart är lovet slut, snart är det skola igen, snart ska 4 saker vara inlämnade på en vecka och SNART är det min födelsedag! Nämligen om 6 dagar! Jag minns när jag tänkte i somras när lina fyllde år att det är ju evigheter till jag fyller 18. Men i själva verket är det ju inte evrigheter.. det är bara några ögonblick.

Fast... sommaren går ju också snabbare än vad hösten gör så känns det för mig i alla fall. Klockan är liksom bara 18.00 och det är redan svart som kol utanför fönstret, det är faktiskt ganska så deprimerade. Jaja nog om det nu ska jag fortsätta tänka "filosofiskt" som ajg är så "duktig" på.


Bilden är tagen i Juli tror jag, vart tar tide vägen ?:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback