Hatar engelska C

Sitter just  nu och läser på Engelskan.. kan säga att det inte går något vidare bra om någon ville veta det. Vi ska ha prov i morgon nämligen och läraren har bara sagt det lite luddigt att det ska vara några glosor och sen någon dum gramatik som hon kanske gått igenom på tavlan i fem minuter. Så jag säger bara det kommer gå åt helv*te och ska jag vara ärlig orkar jag inte riktigt bry mig, för jag valde inte själv att läsa Engelska C jag blev tvingad att välja mellan Eng C ocg Matte C, hatar båda!! I alla fall så har läraren blivit tjurig och väldigt "sträng" nu vilket hon inte var de andra tv¨å kurserna A och B, jag har i ärlighetsnamn inte lärt mig alls mycket av denna läarare! Hon är faktiskt riktigt dålig som lärare.. det är i alla fall min uppfattning. Ursh ska väll försöka förstå skiten nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback