ÅH!!!

Alltså detta händer bara  mig! Jag undrar när min otur ska vända när är det min tur att för en gång skull vara glad och känna att livet är underbart? Anledninge till mina idotiska tankar denna gång är att jag jag har råkat mosa ett päron som låg i min väska, detta resulterade att en av mina lärares böcker blev kladdiga, vad f*n gör jag nu? Köpa en ny  och låtsas att hon inte märker något, säga sanningen och skämmas ihjäl och sen frågar om jag ska köpa en ny?! Vad ska jag göra :( Fan fan fan fan..... 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hände min syster med. Fast då var det vatten så hela boken blev ihop klistrad. Men hon pratade med läraren och jag tror hon slapp betala något. :p Det är inte så farligt. Finns värre saker. ;) Det löser sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback