Så ser min dag ut idag och i morgon

Äntligen är jag klar med filosofin! Har precis skickat in den och nu väntar "bara" pluggnings inför det Sv muntliga NP som jag inte fick göra innan lovet.. suck. Sen skriva en sammanfattnign av historiaboken och hittta lite fakta om författaren som jag ska berätta muntligt i morgon. OCH sen ska jag också läsa igenom engelska en gång där jag ska berätta om presidenten och ur man väljer en OCKSÅ det på muntligt. Japp så ser min morgondag ut. man får inte glömma att det är min födesledag mitt på allt och att när jag väl kommer hem klockan fyra är det ingen hemma så ska alltså fira min födelsedag själv. OCH laga mat själv med... snyft. Visserligen är min lillebror hemma men i alla fall.
Rolig födelsedag va?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback