Onsdag

Sega sega mycket sega dag. Jag hade lovat mig själv att plugga ganska så mycket idag. Tyvärr blev fallet inte riktigt så då jag kom hem runt 12 satte jag mig vid datorn och bara segade. Sedan la jag mig i sängen och slötittade på tv och var nära på att somna. Jag tror jag är påväg att bli förkyld för jag fryser och är väldigt trött och hängig.

I alla fall så har jag faktiskt suttit med engelskan ett slag nu och ska försöka att svara på minst en fråga på Hemtentan i Internationella Relationer innan jag somnar. Så har ungefär min dag sett ut.

Föresten så är det min lillebror födelsedag idag, 15 år blir han så ett stort GRAAAAATTTIIIIIISSS till han!! :)
Kom ihåg att jag tyckte man var så stor när man fyllde 15, men fick ju köra moppe och allt haha!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha hälsa grattis till Johan!! =)

Jag har med varit seg idaag =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback