Ja jag sitter fortfarande vid.... datorn!

Sitter vid datorn fortfarande och nej det är inte ovanligt det är snarare ovanligt om man inte ser mig sittandes vid datorn ( jag måste måste måste verkligen minska ner på mitt datasittande haha, lycka till med det säger jag bara) ..

Jaja förutom det så ska jag snart hoppas på cyklen och bege mig till Lina efter det ska vi cykla till skolan där det ska vara lite information om högskolan och sånt. Tror det kan vara ganska så bra att lyssna på det som lina så fint skev  på sin blogg ;) . Nej nu börjar klockan ticka måste nog gå och göra mig i ordning snart och hitta min lilla mössa med haha

____________________________________________________________________

Lite ändrade planer vi slapp cykla och får skjuts av visses föräldrar istället (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback