Hemkommen

Nu är jag precis hemkommen från Stan och de ärenden jag skulle göra. Sitter just nu och lyssnar på musik och fösöker samla krafter åt att börja plugga. Måste måste måste göra klart Filosofin idag och ska helst också svara på minst två frågot på Internationella Relationer.

På tal om annat ska jag försöak skriva tre bra saker om mig själv varje kväll på bloggen. Jag ska inte lova något för jag tror tyvärr inte det kommer bli av. Men försöka kan man ju alltid. Måste stärka mitt självförtroende!!!

Kommentarer
Postat av: Em

Tror Blondinbella gör något liknande. Fast i en bok. Har för mig att jag läst det på hennes blogg. Sen typ saker som hon skulle vilja göra, någon dröm osv. :p

Postat av: Em

Tror Blondinbella gör något liknande. Fast i en bok. Har för mig att jag läst det på hennes blogg. Sen typ saker som hon skulle vilja göra, någon dröm osv. :p

2008-11-11 @ 18:19:53
URL: http://jagemelie1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback