Detta har jag gjort idag

En lite uppdatering här innan jag har tänkt att gå ner och göra kvällsmat.
Idag har jag inte gjort något "ansträngade" alls. Inget plugg ingenting, behöver verkligen sådana dagar också! Vakande i alla fall vid 11 och orkade inte gå upp ur sängen förrän klcokam var 12-kvar över 12. Haha jag vet, jag vet det var sent men kanske nödvändigt med tanke på att jag varit jättetrött de senaste dagarna.

I alla fall så var jag sedan med Emelie och vi gick till en runda. Satte oss sedan och tittade på vårt "gamla minnen filmer-temat". Vi såg på Ringaren i Notre Dam och Lotta på Bråkmakaregaten. Säga vad ni vill men jag tycker inte det är barnsligt.. :P. Sedan blev det att gå en runda till och nu sitter jag här. Det är väll i korta drag min Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback